fredagmorgon

Har glömt bort hur härligt det är ute efter ett regn. Helt underbart ju! Det regnade igår på eftermiddagen och fortfarande är det fuktigt och fräscht ute. Det luktar sommar.. Ååå, vad jag längtar till värmen dom lovat ska komma imorgon. Känns att den är på väg, för det är redan 10 grader varmt och klockan är ju bara tidig morgon än. Så härligt!

Idag ska nog mikke åka iväg och köpa virke till vårat altantak. Jaaaa.. äntligen ska jag få tak över huvudet :-)
Längtar tills det blir klart. Kommer att bli så skönt att slippa sitta ute i regn och snöstorm och röka :-) För det är ju den viktigaste orsaken till varför jag vill ha tak ju. Typ...

Senare idag måste jag nog iväg och köpa nya somrigare skor till barnen. Inte kul att skicka dom till dagis med varma vinterskor om det nu blir så varmt som dom lovat..

Hmmm.. sitter just nu och tittar på TV4-vädret. Regn hela dagen idag och 12 grader och sol imorgon..? Driver dom med mig eller vad??? Inte har dom väl ljugit om värmen IGEN??? Då blir jag ju riktigt sur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0