Färgglad kropp :-)

Så var denna arbetsdag slut! Känner mig helt slut av att ha varit ute hela dagen. Har ont i nacke och axlar också. Trodde det var av att jag krattat gården på jobbet, men upptäckte när jag klädde av mig att jag BRÄNT mig i solen. Har runda illröda märken på axlarna och är alldeles rödrosa i nacken :-)

Haha.. tror inte det hänt mig förr. Brukar aldrig bränna mig och absolut inte bli röd! Fatta då hur himla blek min kropp är! Hur snyggt är det med röda axlar då? Och rosa nacke? På en alldeles vit kropp! Matchar ju inte alls de blåa åderbråcken på mina ben.. Känner mig ju inte så sexig kan jag ju tala om...

Men det jämnar väl ut sig så småning om. Hoppas ju att några solstrålar nådde även mitt ansikte. Vill verkligen få färg nu känner jag. Ska jobba hårt på det. Hoppas bara vädret håller i sig. Såg på tv att det ska vara moln över hela landet imorgon.. vägrar tro på det! Nej nej nej.. Dom har ju ljugit förr, så varför inte nu..?

Nu ska jag vara tråkig och gå och lägga mig och kanske skriva in en eller annan siffra i mitt sudoku.. eller hur det nu stavas..? Är dödstrött!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0