Sol :-)

Så var arbetsveckan igång igen. Det var en riktigt lugn dag på jobbet igår. Nästan FÖR lugn. Man blir så trött och slö när det finns lite att göra. Ändå så gjorde vi massor med grejer. Fattar inte varför det känns som att vi bara suttit??  Har väl någon form av damp i kroppen eller nåt?


Hemma blev det full rulle direkt jag kom in genom dörren! Två friska barn (äntligen!) fulla av energi som bara ville busa. Mikke hade maten klar när jag kom hem. Skönt! Efter maten busade vi fram till halv nio. Dom var hur pigga som helst igår kväll! Helt speedade! Vi fick oss många skratt, dom är så roliga när dom är i sitt esse :-)
Alva är för underbart rolig när hon blir arg på Viggo. "-nu är jag arg på dig Iggo" "-titta på mig, gosse". Sen ska ni se blicken hon ger honom. Går inte beskriva, måste upplevas :-)


Idag skiner solen och jag är ledig! Underbart!!!

Men varken jag eller Viggo kan vara ute i solen. Känna som att titta rätt in i en 100 wattslampa! Det är så VANSINNIGT ljust. Tårarna bara rinner och vi ser ingenting! Jag var tvungen att köra in till stan med min lönerapport och det var fruktansvärt. Stannade på OKQ8 och panikköpte 2 par jättefula solglasögon. Mina låg ju naturligtvis i Audin, som mikke tog till jobbet. Med solglasögon går det faktiskt rätt bra att vara ute..


Ska göra i ordning lite mellis till barnen, sen ska vi nog klä på oss och gå ut en stund ändå. Med våra JÄTTEFULA SOLGLASÖGON. Man bara MÅSTE UT när det är så här härligt väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0