ZzzZzzz.....

Fick två timmars sömn efter min vaknatt. Inte alls tillräckligt känner jag nu... är trött som bara den, men känns inte så kul att gå och lägga sig halv tio en fredagkväll.


Imorgon har vi kalas! Har inte hunnit/orkat förbereda särskilt mycket idag. For och panikköpte en massa presenter till Viggo, och även till Alva förstås. När dom är så här små så går det ju inte att ge bara den ena presenter. Skulle nog bli ett himla liv då. Viggo får ju å andra sidan extrapresenter den 9 maj när Alva fyller två år. Dom har det bra dom små....


Kom ihåg att jag är bjuden på fest imorgon. Hade glömt det. Vet inte hur jag ska göra...? Är så himla besvärligt att ta sig hem från staden sen på natten. Kostar 300 kr att ta taxi hem. Helt vansinnigt! Sen tillkommer ju inträde på krog och en och annan öl. Nää.. tror jag stannar hemma.. Och vad ska man ha för kläder när man går ut nu för tiden??? Var ju så länge sen jag var ute..


Har hur många ursäkter som helst för att inte fara.. fast jag nog egentligen vill!?..kanske... Ska tänka på saken till imorgon... Hoppas bara att inbjudan står kvar fast jag velar så mycket??? Hör av mig efter kalaset imorgon om det blir så att jag plötsligt hittar nåt snyggt i garderoben ;-)


Nu har klockan hunnit bli tio. Då är det väl okej att gå och lägga sig fast det är fredagkväll?

ps. Har en väldigt förväntansfull tonåring som bara sitter och väntar på att det ska bli lördag och presentutdelning, ser hur han lider för att tiden går så sakta ;-) minns själv hur det var när man var liten. Fast det var länge länge länge sen jag längtade efter att fylla år. Nu gruvar jag mig bara...


Längtar till imorgon när dom ska få öppna sina presenter. Är så kul att ge bort grejer.




Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår att du varit sleten idag med så lite sömn. Hoppas verkligen du får sova ordentligt i natt så du orkar med både kalas & fest :) Klart inbjudan står kvar vela hur mycket du vill huvudsaken är ju att du kommer, haha :D Sov gott ska göra ett nytt försök jag med. Kram

2010-03-27 @ 00:21:50
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: LILO

Sv: Taaaack moster Erika!! ;D Jag är supernöjd med mina tänder jag med :P Det känns sjukt SKÖNT att fått av sig den.

Kram!

2010-03-27 @ 07:59:33
URL: http://hejulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0