Onsdag

Nu är det onsdag.. igen. Tycker alltid att det är onsdag. Jag jobbar kväll då och jag tycker det är väldigt tätt mellan mina onsdagar. Jobbade jag inte nyss kväll...? hmmm

Igår hade vi finfrämmande. Min äldsta son med familj kom och firade min födelsedag i efterskott. Bjöd på middag och sen tårta. Det var trevligt! Fick ju träffa lille Kevin. VÄRLDENS SÖTASTE BARNBARN! Han är verkligen go och glad. Han visade mig sin TÅ :-).  Han lär sig prata nu och han är verkligen duktig! Kan en massa ord och djurläten..

Synd bara att dom kom så sent. Jamal jobbar till kl sex på kvällarna. Och innan han hämtat upp familjen så hann ju klockan bli närmare sju. Alva hann bli trött och var en riktig tjurskalle när dom kom. Typiskt. Hon som annars alltid är så snäll och rar... eller hur det nu var. :-)

Blev en sen kväll för barnen så jag trodde jag skulle få sovmorgon idag. Vet inte hur jag kunde vara så naiv. Klart dom stiger upp tidigt ändå. Alva klev upp med Mikke,redan halv sex. Jag fick sova till kvart över...

Nu ska vi strax klä på oss och gå ut och SKOTTA. Jippiii! För tänk ändå vilken tur vi har som bor i denna del av landet där det kommer tjugo cm snö VARJE DAG! Suck...

Tyckte dom sa på nyheterna att det skulle bli sol och fint väder denna vecka. DOM BARA LJUGER!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott! Kramis =)

2010-03-10 @ 12:26:58
Postat av: MammaMarie

Flytt till Malmö - här är ingen snö längre. Den meterdjupa snön försvann på en vecka. Nu är våren här!

2010-03-10 @ 17:22:33
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Tack Linda. Inte kul att fylla år längre. Nu får det räcka tycker jag :-)

2010-03-10 @ 19:08:03
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Erika

Kära syster... Det är SÅÅÅ orättvist att våren kommit hos er redan. Var ju så skönt skadeglad när jag såg att även ni höll på att gå under av snöfallet.. åsså är det redan över för er!!! Ja, visst borde jag flytta. Förstår int varför jag bor kvar. Hemska vintrar och dåliga somrar! Hmm.. tänkte skriva något positivt också, men kom inte på något. MÅSTE JU FINNAS NÅGOT POSITIVT??? Hjälp...

2010-03-10 @ 19:17:56
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: mikke

Nåja, du är i varje fall inte en ostfördärvare, ett litet ljus i tunneln. För er som inte är med, besök min blogg ;)

2010-03-10 @ 21:36:19
URL: http://urdverdandiskuld.blogg.se/
Postat av: Erika

Nä. Osten är jag noga med. Annat är det med kaviarn :-)

2010-03-10 @ 21:57:06
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0