O mamma mia..


Ikväll är mina tankar hos min kära mamma som opererats idag. Tre timmar tog operationen. Och hon var VAKEN hela tiden och KÄNDE ALL SMÄRTA! Bedövningen tog visst inte som den skulle. STACKARS lilla mamma...

Först gjorde hon en starroperation och sen en glaskroppsoperation. Dom har fyllt ögat med gas, och då måste hon hålla huvudet framåtböjt i tre dagar!!! Vilket också innebär att hon måste sova på mage i tre dagar. Skulle nog inte jag fixa.

Stackars dig lilla mamma. Vill bara fara till Umeå och krama om dig...
Tänker på dig. Älskar dig.




Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ja stackars lilla mor! Jag visste inte ens om att hon låg inne! Jag blev chockad när hon meddelade mig detta. Såååå synd om henne. Ta väl hand om henne, ni som i alla fall bor i närheten...

2010-03-11 @ 09:58:05
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Ja det ska jag göra. Har beställt "uppmuntrings"-blommor till henne, så jag hoppas hon kommer hem idag. Tror inte hon vill ha besök i i första taget.

2010-03-11 @ 10:16:23
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0