Host..host

Vilken natt!

Alva är faktiskt lite piggare idag. På gott humör och leker som vanligt. Men natten var ganska jobbig. Jag la mig vid 23-tiden och Alva låg och hostade mig i ansiktet till ca 0.30. Kunde inte somna...


Vid fyratiden satte Viggo igång med sitt hostande. Stackare, nu har även han fått hostan. Klockan fem kom han över på min sida av sängen så jag hade ett barn på varje sida. Båda hostade mig i öronen resten av natten. Vilket visserligen "bara" var en timme. Klockan tio över sex väckte jag Mikke som försovit sig. Han börjar ju kvart över... Då vaknade även barnen. Suck....


Hur ska jag orka jobba vaknatt i natt????  Äa sååå vansinnigt trött och utan energi.


Hade ju tänkt göra en massa skoj idag med barnen, men det ser ut som vi sitter fast här idag. Mikke tog bilen med bilbarnstolarna så jag kommer mig ingenstans :-(


Blir väl lite utelek på gården bara. Baka kan jag inte göra eftersom det kräver en massa inköp från affären, dit jag INTE tänker promenera med två sjuka barn!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0