HEEELG!

Äntligen har jag jobbat klart för denna vecka! Känns så skönt att vara ledig i helgen. Har INGENTING inplanerat, så jag har inga måsten... 

Tänkte spendera dagarna med lite motion och besök på solariet. Övrig tid ska jag INTE GÖRA NÅGONTING! Så skönt! Möjligtvis om det är fint väder, att vi far ut med barnen på något äventyr. Behöver ju inte vara så avancerat har jag upptäckt. Räcker ju kanske med en spännande promenad med kiss och bajs-jakt. :-) Det funkade då för övrigt också idag när vi gick hem från dagis. Det bästa jag har kommit på, på länge!

 

Det brukar oftast uppstå nån liten kris när jag har har en sån här helledig helg. Något stort arbete som GENAST måste utföras, eller något som går sönder.. Magsjuka småbarn.. Det brukar sällan bli så att man får njuta av sin ledighet.

 Ska jag be till högre makter så att inget inträffar.

Håller på med en köttfärssås nu, för jag tänkte göra en lasagne till middag ikväll. Är såå sugen på det. Ska bli gott!
Kanske till och med ska ta mig en öl eller två ikväll. Och riktigt slappna av...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, bajs och kiss jakt det måste jag testa med mina små troll också :) Skönt med ledig helg ska hålla tummar och tår att du får ta't riktigt lugnt det förtjänar du verkligen. Lasagne, mums :D Sköt om dej, gumman. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0