Vilken dag!

Oj, så himla slut jag är. HELA dagen har vi hållit igång. Mikke och kompisar har byggt och sågat och spikat. Börjar likna en altan nu :-) Gick riktigt snabbt måste jag ju säga..

Själv så har jag passat barn och passat upp på byggjobbarna. Kycklingpajer och sallad till lunch( blev riktigt gott), kaffe med jämna mellanrum, bullar och sen grillade jag 16 hamburgare till middag! Jocke har en kompis som sovit över, så det blev många som skulle äta idag.. Är sååå slut! Skönt att dagen börjar ta slut. Börjar längta efter min säng redan nu...

Sitter med Alva i soffan och väntar på att hon ska somna in. Viggo somnade redan klockan sex. Han har varit ute precis hela dagen. Skitig nå vansinnigt är han stackarn, men han somnade ju innan nån var redo att tappa upp ett bad. Detsamma gäller Alva.. Får väl se om jag hinner duscha upp dom innan dagis imorgon.

Jag är i alla fall så himla nöjd med altanen och tacksam att Frebban och Enmark kom hit och hjälpte. Är även tacksam för hjälpen jag fick med barnpassning av Enmarks tjej. Hon kan inte många ord svenska, men det brydde sig inte ungarna om. Alla barnen på gatan blev förtjusta i henne :-) Hon gick hela tiden och höll något barn i handen.. olika barn varje gång. Så gulligt :-) Hade aldrig klarat all matlagning utan att hon höll koll på barnen. Byggarna hade ju fullt upp med sitt. TACK ALLA NI SOM HJÄLPT OSS IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0