Värsta "fibromyalgin" på många år..

Lider av en alldeles förfärlig "fibromyalgi". Har sååå ont i huden. Nu har det till och med spridit sig ända ner till knäna. Brukar ju bara vara från midjan och uppåt. Det tyder väl kanske på att det blev lite väl mycket alkohol? Skulle verkligen vilja veta vad jag har för konstig dagenefter-sjukdom????

Är så glad att denna dag snart är över. Har varit rätt så jobbigt! Men faktiskt ingen baksmälla att tala om. En ipren i morse gjorde susen mot huvudvärken och nåt annat har jag inte känt av.. helt perfekt. Men däremot så håller jag snart på att falla ihop av trötthet. Jag, mikke och småttingarna tog en promenad till pizzerian för lite bakismat. Ingen av oss orkade laga mat.. knappt vi orkat koka kaffe.. Jocke föredrog grillkött som blev över från igår. I vanlig ordning så ska jag ju alltid överdriva mängden mat när jag får gäster. 4 stora fläskfileer grillade jag till 6 personer. Lite väl mycket kanske..? Särskilt med tanke på att vi först åt sill och potatis! Nåja, vi har ju då inte brist på "snabbmat" i kylen nu då..

Jag är så himla nöjd med kvällen igår. Såå kul! Vill bara göra om det igen.. Får se till att bjuda ihop gänget igen under semestern.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad. Kanske hjälper mot min värk? Knappt jag kan ha kläder på mig för det ömmar så mycket... Det värsta är ju att det gör ont när jag lägger mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0