VARNING!!

Hemska saker! Tog ett bad, efter att jag smällt i mig en halv påse ostkrokar och druckit ett glas cola. Vägde mig eftersom jag känt mig halvfet ett par dagar. Skulle jag aldrig ha gjort! Har gått upp två kilon. TVÅ!! :-(

Förutom ostkrokarna ikväll så har jag faktiskt inte frossat onyttigheter förutom DIGESTIVEKEX! Har varit som besatt av dom i veckan och ätit massor.. Vill bara utfärda en VARNING! Köp inte hem dessa förrädiskt goda kex, som kräver ett tjockt lager med smör på. Ska aldrig ALDRIG ALDRIG mer sätta ett sånt sprött och gott kex i min mun! Nu blir det strikt diet i några dagar. Långpromenad imorron kväll. Nutrilette och äpplen till lunch imorgon på jobbet. Hoppas ingen bakat så det ligger framme en massa gofika. Fast den risken är ju rätt liten nu när alla storbakare på jobbet gått på mammaledighet. Två kilon, på bara några dagar. Inte kul när jag redan vägde max! Pendlar ju väldigt i vikt. 2-3 kilon upp och sen ner igen. Nu låg jag redan på upp. Då är ju två kilon rena katastrofen ju! SKÄRPNING! Otur bara att jag just köpt två nya paket med digestive. Hoppas ungarna äter upp dom snabbt. Alva älskar dom lika mycket som jag. Hmm.. kanske lika farliga för henne. Mammas lilla fetknopp borde kanske inte heller frossa i dom. Ska tipsa Jocke om kexen innan jag lägger mig. Han kan gott behöva bli lite fetare..

Nu blir det raka vägen till sängen, utan att passera kylskåpet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0