Tänk vad jag är duktig..

Ännu en dag när jag varit duktigare än genomsnittet :-) Borde tatuera in ordet "duktig" i pannan!

Efter jobbet for jag på Coop och köpte vit grundfärg till virket som ligger i garaget. Tyckte det var dags att mikke skulle sätta igång och måla vitt :-) Passade även på att köpa en jättefin Astillbe till min nya rabatt.

Planterade den när jag kom hem. Fortfarande lite fattigt i rabatten men den fyllde upp rätt bra ändå. Hade främmande när jag kom hem. Åsa satt här och drack kaffe med sin växande mage.. Pratade om midsommar och att eventuellt hitta på nåt då. vad säger du om det Ingela???

Snabbåt middag och sen ut med barnen i spöregnet. Kul, men väldigt blött. Det kom till och med lite hagel.. aj.

När vi sen kom in igen tvättade jag upp ungarnas vansinnigt skitiga utekläder, fyllde diskmaskinen, gjorde en bulldeg av en liter mjölk. När jag väntade på att degen skulle jäsa hann jag måla sista varvet på ytterdörrens insida! Snacka om effektiv! Nu är jag klar i alla fall och tänker inte göra mera idag, annat än att packetera bullarna när dom svalnat. Luktar otroligt gott i hela huset. Synd bara att jag är så fet, annars skulle jag smaka en. Blir ett bad nu och sen hopp i säng. Börjar jobba klockan sju imorgon bitti. Hutlöst tidigt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0