Ordning och reda :-)

Nu är jag riktigt nöjd med min tvättstuga. Det tog hela dagen att städa och fixa där inne. Men nu är det faktiskt en TVÄTTSTUGA och inte ett förråd för överblivna grejer och återvinning. Såå glad över det! Skulle bara behöva fixa väggarna där inne, men det får bli ett projekt för en kall och snöig vinterdag! Jag riktigt längtar efter att hänga tvätt därinne nu :-)

Så här tomt och prydligt har det nog ALDRIG varit på hyllorna i tvättstugan!



Visst var dom söta?



Synd bara att resten av huset är i en enda röra.. Återvinningen åker ut i garaget! Kommer att bli jobbigt att gå ut dit med varenda mjölkpaket och annat som man förbrukar i en rasande fart. Men det är värt mödan. Vill inte ha det här inne längre. Byrån med verktyg åker också ut i garaget. Erbjöd min kära sambo att fylla någon av våra SNYGGA byråer med verktyg, men tror inte han nappade på det. Vi har nämligen en stor byrå med 6 lådor som inte innehåller nåt vettigt. Skulle ju funka som verktygsförvaring. Nåja, han gör ju som han vill.

Just nu byggs det för fulla muggar här utanför. Mikke och frebban är riktigt duktiga! Blir nog ett tak innan midsommar. Kanske redan till helgen skulle jag tro. Dom är riktigt snabba och fint blir det också.

Hmmm... tjugo över åtta! Hinner nog till konsum och köpa något gott att mumsa på. Blev vansinnigt godissugen. Kanske rosa skumsvampar och några lakritsbåtar? Joo, måste nog dit känner jag! ... kanske chips också?


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

"Så här tomt och prydligt har det nog ALDRIG varit på hyllorna i tvättstugan!"....



...........nä skulle inte tro det:)!



SLUUUTAAA med dina jäkla skumhattar och skumdattan... skull int du bli en sån där sportig typ detta året? Var är promenaderna? Du verkar prata om dom då och då, men ingen redovisning om det sker!????



2010-06-15 @ 22:42:19
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Haha.. försöker ju hålla mig sysselsatt med annat hela tiden för att slippa ta i tu med promenader och annan tråkig träning...

Men jag håller ju dock igång hela dagarna så lite "motion" är det ju faktiskt. Men skulle verkligen behöva träna för min rygg mår inte så bra.. får väl se om jag "har tid" att ta i tu med det! Redovisning följer. Bra du tjatar på mig, för det är det jag behöver!

2010-06-16 @ 07:10:35
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0