Jobbsöndag

Snart iväg och jobba..

Lider fortfarande av fruktansvärd värk i hela kroppen. Knappt jag kan ha tröjan på mig... Men måste ju det för hur skulle det se ut om jag kom till jobbet utan? Har varit iväg en sväng på coop och köpt sandaler till barnen. Passade på att köpa ipren också. Känns som att det kan hjälpa mot mina åkommor. Alvedon var då värdelöst i alla fall!

Mikke är inte heller tipp topp. Det är som att baksmällan kommit idag först? Vi har nog blivit för gamla för snapsar och sena nätter? Krävs två dagar för att kroppen ska bli i balans igen... Men denna gång var det faktiskt värt det! Hoppas på en lika rolig fest nån mer gång i sommar...

Nu ska jag gå och pussa på mina barn innan jag åker iväg till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0