Bläääää!!!

Inte blev det nåt sova för min del ikväll! Blir så himla sur!! Fattar inte varför det inte går att somna??? Kan ju bero på att det är så vansinnigt oskönt att ha på sig öronproppar. Spränger och trycker. Inte skönt alls. Det gäller att somna snabbt när man lagt sig med dom, för annars är det kört, och utan dom går det absolut inte att somna. Ungarna skriker och kivas om vartannat..

Kommer inte att få en lätt jobbnatt. Och morgondagen lär inte bli så mycket roligare heller. Får nämligen inte lägga mig och sova något alls imorgon. Joakim har skolavslutning så vi ska vara på skolan klockan 11, nyduschade och fina! Suck, vad jobbigt. Efter det kan jag inte heller lägga mig. Måste ju göra en examenstårta till gossen och nån god mat. Hämta ungarna klockan halv tre. Packa Joakims väska, för han ska till Vindeln och forsränna. Dom åker halv sex från ursviken.Och före det måste jag ju ha gjort någon god mat till middag!  Full rulle hela dagen alltså... Bläääää!

Nu ska jag packa min film, nagellack och fotfil och göra mig klar för jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0