-0,7 kg

Oj vad jag bloggar ikväll. Har så tråkigt för mikke är ute i garaget och målar brädor. Har nog varit där i en och en halv timme eller nåt..

Ställde mig i alla fall på vågen ikväll och JAG HAR GÅTT NER 0.7 KG!! Jippi! Och detta utan att göra något. Blev inget nutrilette och fruktätande. Orkar inte gå hungrig.. Har ätit precis som vanligt! Förutom de förrädiskt goda kexen då! Blev inte ens en promenad i helgen..

På tal om äta.. Blev bjuden på middag ikväll hos min äldsta son! Så kul! Bara jag och Jamal och Kevin. Fick verkligen mysa med mitt barnbarn. Och äntligen äta proffskockens mat. Han är verkligen duktig på att laga mat min kära son. Fick lite tips och ideer faktiskt. Nästa gång jag gör köttfärssås ska jag blanda ner oliver och fetaost. SÅ GOTT!

Och jag hoppas Kevin kommer hit snart, nu när han tagit bort gipset. Han är verkligen ett litet busfrö, och charmig som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0