Skitväder!

Varför lovar dom sol och värme varje dag när det bara är mulet och regnar??????????

Blir så sur på vädret! Vill ringa och klaga nånstans, men var ska jag ringa???? *Suck* Har man semester så vill man ju att vädret ska vara bra.. inte kul alls när man måste sitta inne. Ungarna bråkar och det finns inget att göra. Funderade på att fara en sväng ner till stan och åka barnkaruseller, men ska vädret vara så här så är det ju inget kul. Får väl bli imorgon eller på söndag? Nån av dagarna måste ju solen ändå lysa?

Idag får mikke semester! Skulle ju va kul att hitta på nåt då för att fira.. Men jag funderar på att dra ihop the family den 13 juli för då har mor och far bröllopsdag. Vi brukar fira dom varje år, och då tänkte jag att man kan ju kanske ha lite party här hemma hos oss? Ska höra med resten av familjen...

Nu väntar jag bara på att mikke ska komma hem. Ska fara på Rusta med Jocke. Han har bestämt sig för att börja träna, så vi ska köpa lite hantlar och grejs... Bara att skynda sig iväg och handla när han äntligen beslutat sig för nåt sånt. Kanonbra ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0