svettigt värre...

Semestern har just börjat och jag känner redan att det blivit lite för mycket fet mat! Hur ska detta sluta? Tog en rask promenad ikväll, så jag blev så där lagom svettig. När jag kom hem gjorde jag något jag inte gjort på evigheters evighet.

Jag satte mig på cykeln och cyklade iväg till konsum. Har inte cyklat på säkert fem sex år. Kan ju bara säga att när jag kom hem var jag inte längre lagom svettig. Tröjan satt klistrad på kroppen och benen var alldeles darriga. Herregud alltså! Det är ju bara 1,5 km till konsum! Har nog aldrig varit så slut nån gång. Tungan satt ihoptorkad fast i gommen också.. Skyndade in på darriga ben för att släcka min törst direkt jag kom hem. puh...

Har äntligen kommit på en rolig träningsform! Lätt att jag ska fortsätta cykla! Har fixat lite med sadel och sånt så nu passar den mig perfekt. Var aningens för låg sadel när jag cyklade iväg... skitjobbigt ju!

Kul är det ju dessutom. Snabbt går det och tar på rumpa och lår. Kan inte bli bättre ju. Kommer säkert att ha träningsvärk imorgon. Jippiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0