sol, regn ,mygg

Solsting eller nåt? Är trött som bara den. Visserligen så har jag varit utomhus sen klockan 8 i morse. Då skulle barnen ut. Jag och Jocke satt och solade hela förmiddan. Helt galet varmt var det! Efter ett kom Jamal och Kevin hit och vi drog iväg till Sillskatan för att sola och bada. Vi hann inte mer än lägga ut filten på stranden förrän de STORA mörka molnen kom. Regndropparna började falla och vi hörde åskan komma.. Så himla trist! Barnen fick då bada en stund i alla fall, men vi blev inte långvariga där. Körde hem igen och där lyste ju solen :-) Hem ljuva hem!

Har tillbringat dagen med ALLA mina barn! Så kul! Och barnbarnet inte att förglömma. Han är verkligen hur go som helst! Vi for ner till älven med småttingarna medan Jamal tvättade bilen. Viggo och Alva kastade genast av sig kläderna och hoppade i. Kevin var tack och lov inte lika snabb. 1000 myggor letade sig ju genast till de små barnkropparna! Jag fick stå bredvid kevin och sopa bort mygg från hans huvud hela tiden. Värsta myggmagneten tydligen. Yngst blod kanske är godast? Fick till slut fly fältet med Alva och Kevin, för jag stod inte ut med att slåss mot myggorna längre..

Nu är det bara sängen som hägrar...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0