Dagen i bilder

Varmt som bara den idag. Trotsade värmen och var ändå rätt så aktiva.. Vi for till Nordanå med barnen och hade rätt skoj. Gick omkring i Bonnstan, fikade på Nordanå och gick en sväng på muséet. Helt obscen utställning där. Monster och troll och annat obeskrivbart. Väldigt spännande för barnen dock. Storgrabbarna i huset har åkt iväg på bio så jag sitter här alldeles själv. Rätt så skönt måste jag säga...

Här kommer bilder från dagen...

   


     

Helt galen utställning..




   



Hur sjukt är inte detta då?


Och vad är detta ? Moder jord, eller nåt...? Helt galet!




Min storkille, som gått upp från 74 kg till 80kg denna sommar! Hur duktig och målmedveten som helst!
 


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Jag som älskade Nordanå när jag var liten. Ändå var vi så sällan dit med mor och far. Men vad ända in i... vad var det DÄR för utställning?! Hade varit kul att titta på. Blev inte barnen skräckslagna utav de där läskigaste monstren?

2010-07-31 @ 19:08:04
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Jo, lite otäcka var dom allt.. Vi ville ju ta foton där barnen stod bredvid de otäcka monstren, men det var lättare sagt än gjort :-)

2010-07-31 @ 22:44:03
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0