Åska

Vaknade i natt av att jag trodde huset skulle falla i bitar. Tog en stund innan jag fattade att det var åskan! Ojojojoj..vilken åska det var i natt! Det värsta jag hört på länge. Hela huset skakade! Hörde skräck/glädjetjut från jockes rum också.. Var tvungen att kliva upp och se vad som pågick. Det regnade så mycket så jocke bara kände att han måste ut och springa ett varv runt huset :-) haha... Han var uppspelt värre. Det blixtrar och dånar och öser ner och då måste man ut???? Jasse onga!

Sov inte så bra i natt med andra ord. Är rätt så trött. Har hör och häpna dragit med mig ungarna på stan idag. Det gick riktigt bra! Trodde jag ju aldrig.. Hittade en klänning och ett par "sol-shorts". Gillar inte att sitta och sola i bara bikinibyxor. Förstår inte vad som har hänt. Inte har jag brytt mig om sånt förr... Fast förr hade jag ju inte den rumpa som jag har nu :-) Har hittils bara solat med mina långa shorts, och det är inte så kul att vara vit ända ner till knäna. Inte snyggt alls!

Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt..? Det är ju inte direkt solarväder, fast ändå rätt varmt. Orkar absolut inte gå fler promenader. Tog en långpromenad med barnen igår på förmiddan och när jag kom till jobbet så tog jag med mig lilla törnrosa till solbacken. Fick skoskav på båda mina lilltåar, så nu får det vara nog. Hittade en t-shirt åt mig själv i alla fall. Och hade varit på stan innan jobbet och köpt en jeansjacka. Är riktigt nöjd med mina inköp måste jag säga. Billigt var det också!

Ikväll är det SISTA ARBETSPASSET på fem veckor! Så najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0