Från det ena till det andra....

Har INTE fått sova mycket idag... Just när jag höll på att somna ringde telefonen! Kunde inte somna om på en lång stund efter det. Ska jobba natten igen och imorgon bitti blir det inte heller att sova. Halv nio ska jag på akupunktur hos sjukgymnasten och sen klockan tio är det läkarbesök. Suck, vad jobbigt!

Det är tur jag jobbar med sprinklermannen i natt. Ifall jag skulle råka dura till i sittande ställning så kan jag då alltid räkna med att bli väckt MINST två gånger av ljudligt urinerande inne på personaltoan under natten! Det stör mig inte att han kissar med öppen dörr, jag blir mest häpen! Hur kan man känna sig SÅÅÅ hemma på jobbet? Själv kan jag inte kissa utan att sätta på kranen i handfatet när jag är på jobbet. Bakom en väl låst dörr naturligtvis! Måste ju kamouflera ljudet... för tänk om nån hör att jag kissar..???? haha.. hur knäpp är inte jag då?

Det är synd att jag jobbar hela helgen nu när vi får storfrämmande från "far away-country". Vet inte riktigt när han kommer och hur länge han ska stanna, men jag vill ju gärna hinna träffa honom! Måste också baka nåt så jag har nåt att bjuda på... en massa stress i mitt huvud över grejer jag måste hinna. Men jag får inget gjort! Jag blir ofta så när jag har mycket att göra. Då vet jag inte vart jag ska börja så då blir det istället INGENTING! Tror jag ska ta med mig ingredienser till jobbet och baka nåt. Där finns det då en massa tid i alla fall. Det  jobbiga är bara att flytta rumpan från soffan när man är där.. Den har en förmåga att fastna i den mjuka sköna dynan. ALLT är jobbigt klockan tre på natten!

Nä, nu ska jag ta och inventera kyl och frys och se om det finns något att laga till middag som passar ALLAS munnar. Vilken önskedröm... nåt sånt finns ju inte! Måste bli minst två rätter ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0