SÅ MÄTT!


Fullt hus när jag kom hem idag. Det bakades och lagades mat för fulla muggar. Syster med son var här också. Samer har varit och lagat mat hos oss hela eftermiddan och bakat mitt älsklingsbröd :-) Det bjöds på grillad kyckling, Foul..(vet inte hur det stavas?) och Molochie(vet inte hur det stavas heller haha....) Gott var det och jag har nog ätit ihjäl mig!

Känner mig ganska trött på att jobba nu. Känns som att det blivit väldigt mycket jobb på sista tiden. Två jobbkvällar kvar nu och sen är jag ledig på torsdag. På fredag blir det att åka till Källan och vila upp mig. Det kommer ju alldeles lämpligt...

När jag körde ut bilen från gården i morse så fick jag se nåt jättehemskt! Grannens katt Zingo låg bland en massa blod på vägen bredvid vår postlåda. Fy så hemskt. Han hade blivit överkörd! Rusade in till grannen och berättade och vad dom gjorde med honom sen det vet jag inte... vad gör man med en död katt? Mitt i vintern? Stackars grannens barn som fick katten i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0