Ny kamera :-)



I morse for jag och skulle handla på ica maxi. Kom dit vid 9.30 och döm om min förvåning när det är STÄNGT! Dom brukar väl aldrig nånsin ha stängt ju! Alla dagar 8-21 står det. Var tvungen att fördriva tiden på ett ödsligt solbacken så jag gick in på onoff. Dom hade minsann som enda affär haft öppet sen 8 på morgonen.  Gick och tittade på diverse ointressanta prylar och kom helt plötsligt på att jag är så vansinnigt arg på vår kamera som vi har hemma. Så jag spontanköpte en ny kamera :-) Inte likt mig kan jag ju bara säga...

Är jättenöjd i alla fall!
Det blev en Sony cybershot dsc-w390












Oj vad det ska fotas! Hoppas jag slipper bli galen på den här också. Med den andra kameran så ska man helst veta i förväg vad som ska hända så man hinner få en bild. Försökte förtvivlat få en bild när Viggo hämtade en julklapp av tomten. Eller när han gav tomten en kram. Det gick inte. Viggo hann hämta julklappen, sätta sig i soffan och öppna paketet innan kameran tog bilden. VARJE GÅNG!!! Grrrrrrr...!!!!!!


Kommentarer
Postat av: jamal

Bra att du unnar dig mamma! Fin kamera, bilderna från jul kommer idag. Har hänt tråkigheter i helgen så glömde bort dom

2010-12-27 @ 09:10:28
Postat av: Erika

Ja, visst är jag värd det :-)



Förstod att det hänt i helgen... Beklagar verkligen!

2010-12-28 @ 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0