Njuter :-)

Vilken underbar dag! Har ätit god lunchbuffe, solat solarium, suttit i världens skönaste massagefåtölj i en halvtimme... seriöst, den var helt UNDERBAR! Vissa stunder trodde jag faktiskt att det stod nån bakom mig och masserade. Helt otroligt att en fåtölj kan massera så där bra :-)

Har sovit en stund (lyx) och njutit av lugnet och tystnaden. Målat naglar i lugn och ro :-), Sen har jag avnjutit en supergod trerätters middag. Är så mätt så jag tror jag spricker snart! Njuuuuuter! Det enda jag saknar är min vetekudde. Skulle gärna haft en varm vetekudde att lägga under täcket för jag fryser lite halverst... Får väl dra på mig hellyhansen-sockarna och mysa ner mig under täcke + överkast och läsa en bok... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0