Masserad av en dansbandskille

Kommer just från en alldeles otroligt skön fotbehandling! Kunde väl aldrig tro att det skulle vara så skönt att få fotmassage...

Fötterna är behandlade med en massa oljor, skrubb och framför allt masserade med starka händer av en muskulös man med en alldeles för liten och tight pike´t-shirt :-)

Behandlingen började med en ansiktsmassage..? Kunde man ju aldrig ha trott. Men joo, nåt med avslappning eller nåt och det fungerade då :-)

När behandlingen var över så sa han att han känner igen mig nånstans ifrån...? Brukar jag vara på dans..? Är jag från skellefteå?

Hmmm. kanske inte dans men ute på krogen har jag ju varit en del i mina dagar, rätt mycket till och med! Jo, han kände verkligen igen mig och det kan ju ha varit på nån av hans spelningar med sitt dansband, tyckte han. Han har varit med i Brandons...? Tror jag det hette.. Tyvärr så har jag ingen aning om vilka dom är.

Men bra på att massera var han då denne dansbandskille :-)

Nu är det snart dags att packa och fara iväg. He sig ut i kylan (-13) och snöovädret, för här snöar det då oavbrutet... Har varit hur skönt som helst och jag är verkligen nöjd med min lilla miniweekend!

Hem till stöket och böket och julstressen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0