Lördag morgon

Very very very soon får jag fara hem och lägga mig :-) Har varit extremt jobbigt att hålla sig vaken denna jobbnatt. Sov ändå rätt bra innan jag for och jobbade...

Funderar på att fara och julshoppa lite innan jag far hem. Är ju ändå så nära solbacken, trist bara att allt öppnar klockan 10. Är väl bara Maxi som öppnar 8??? Det är ju på Barnens hus jag måste handla...

Skulle vara så skönt att få lite julklappsinköp avklarat! Vet ju ungefär vad jag ska köpa, men ofta så brukar varorna ta slut! Särskillt veckan före jul... oj oj oj, vad det är jobbigt att vara sent ute med inköpen. Har varit det några gånger och fått ångra mig bittert. Springa runt som en tok och leta upp det sista exemplaret av något viktigt som stod på någons önskelista... Näää, nu ska jag vara ute i tid! Blir det inte nu på morgonen så får jag väl fara i afton! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0