Källan!

Framme:-)
Visst ser det ut som huset i nån skräckfilm? Haha... ser inte alls ut så i verkligheten, men på bilden ser det verkligen spooooky ut!
Det gick bra att köra trots ihärdigt snöande. Skönt att vara framme. Har ätit lunch och just fått mitt rum. Jättefint :-)
Ska gå ner och sola i solariet om en stund. Promenad känns ju som överkurs när man är på ett sånt här ställe. Bättre att njuta här inne.
Väldigt svårt att hitta hit då alla, ALLA skyltar var översnöade. Hade ingen aning om var jag var nån gång. Visste ju att jag körde förbi Boliden, men sen var det en gissning... Trodde ett tag att jag missat avfarten. 11 mil är det från Skellefteå inte 15. Alldeles för långt ändå...
Nu ska jag bara njuta och må bra. Läsa tidningar, bok och se på tv. Förhoppningsvis så kommer jag hem med en fin solbränna :-)

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Stor avundsvarning här!!!

2010-12-17 @ 15:09:43
URL: http://mammamarie.se
Postat av: sofie

Bara njut!!!=)

2010-12-17 @ 15:15:11
Postat av: Helena

Härligt!!!

2010-12-17 @ 16:22:24
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Linda

Såå Härligt!! =) KRAM

2010-12-17 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0