Borta bra men hemma bäst ♥

Hemma och vid liv!

Men det var nära ögat några gånger. OJ så hemskt det var att köra. Snöstorm så man inte såg mer än max 10 meter. Trodde faktiskt jag skulle dö några gånger när jag inte visste vars på vägen jag var och körde. Mötte både blinkande polisbil och ambulans. Blev ännu mera nervös då. Körde inte mer än 40km/h mellan Renström och Skellefteå. Det tog sin tid, men jag lever då :-)

Stannade till en stund i stan och köpte ett gäng julklappar. Skönt att få sträcka ut kroppen som hållit ratten i ett krampaktigt grepp i timmar... 

När jag kom hem hade barnen hittat på en ny lek. Det låg bindor lite här och var runt hela huset. Dom har varit inne på toan och hämtat bindor hela dagen och använt dom till dockblöjor :-) Haha... ja så kan man ju också göra! Går ju även att klistra fast på hakan och vips så har man ett tomteskägg :-)

Ångrar att jag inte stannade till på bolaget när jag var på stan. Hade varit gott med lite stark glögg. Börjar faktiskt hör och häpna, få lite julstämmning :-)

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Hahaa! Det där med bindorna var roligt :)! Tack och lov man slipper sånt numera...



Men du är verkligen en hjältekvinna... du borde vinna en medalj eller två: hur orkade du bege dig och köpa julklappar efter en sån bilfärd?! Du är ju otrolig..

2010-12-18 @ 22:24:37
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Anonym

Ja visst är jag duktig! Måste man så måste man :-)

2010-12-18 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0