akupunktur

Usch vilken lång dag med en massa barnbråk... Båda två vaknade nog på fel sida denna morgon för dom har inte varit sams många timmar.

Har varit hos sjukgymnasten idag. Ville veta vad som är fel med mitt bäcken och svanskota? Det finns två sjukgymnaster i Ske-hamn och jag valde den jag INTE brukar gå till för hos den andra får jag alltid bara akupunktur när jag kommer med min onda rygg!

Hon hittade då inte nåt större fel, annat än att jag är överrörlig i mina leder. Hon tror att det beror på mina senaste graviditeter, att bäckenet fortfarande är ostabilt. Tror ju inte jag. Är helt övertygad om att det är nåt fel. Vill röntga! Men nej då... AKUPUNKTUR! Hon skrev upp mig på en massa tider + att jag fick akupunktur i en halvtimma idag också. Blir så sur när man inte kan få en ordentlig undersökning! Jag ringde ju om en läkartid först, men dom tvingade mig till sjukgymnast! Grrrr...

Sen så skulle jag också äta en iprenkur i fem dagar. Som om jag inte gjort det förr då.. Har ju haft ont i 2,5 år! Sen så tyckte hon inte att jag skulle promenera en hel timme när jag är ute och går. Värken har ju blivit värre sen jag börjat med mina promenader. Men det tänker jag då göra ändå... LIX!

Kanske får en läkartid om skelettet till slut faller isär?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är oxå överörlig...och jag som var så glad över att jag trodde jag var vig?

Om skelettet faller isär under nån av dina entimmes-prommisar får vi väl samla ihop delarna och propsa på att få komma till farbror doktorn, annars står väl sjukgymnasten alltid redo att fästa ihop dig med nålarna...

2010-12-07 @ 20:09:48
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Haha.. ja nog kommer jag att hamna hos sjukgymnasten hur jag än bär mig åt. Undrar om dom får provision på just akupunkturbehandlingar? Eller om dom bara är lata... dom slipper ju massera och knåda och anstränga sig!

2010-12-07 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0