Varmt.. trött..

28 grader varmt!!!!

Borde ju ligga och sola min kropp som blivit vit av all exfoliering, men jag orkar inte! Varför är det så jobbigt och plågsamt att sola i slutet på sommaren? I början av sommaren så ligger man ju gärna hela dagen och solar. Utan problem och man njuter verkligen av värmen också... Nu dör jag nästan av värmeslag efter bara 15 minuter. Tror det får bli solarium nån gång istället.

Har just kollat in mitt arbetsschema för nästa vecka. pust och stön! Har min extrafredag denna vecka, vilket innebär att jag efter jag jobbat vaknatt och slutat 8 på morgonen ska vara tillbaka på jobbet kl 14.00. Det är inte så najs! Sen så ska jag också jobba lördagen 10-22. O maj gad! Har bytt bort min söndag 29/8 för tydligen vill mikke ha kräftskiva. Innebär att jag kommer att jobba varje helg... visserligen bara ett pass, men helgen blir ju ändå förstörd. Blääää!

I morse kom det ingen och bytte av mig på jobbet. IGEN! Fick ringa och väcka tjejen som skulle jobba... Och jag som var helt dödligt trött... Spelar liksom ingen roll att man sovit ordentligt innan man far och jobbar vaknatt. Lika jobbigt ändå. Igår sov jag mellan 14.30-18. Borde ju ha klarat natten utan problem, men nejdå. Min kropp vet minsann att det är natt och mörkt ute. Går inte lura den inte. Redan vid tvåtiden började det va jobbigt. Tur jag hade med mig mycket lakritsbåtar, popcorn, nagellack, fotfil och en film.... TILLBAKA till gamla rutinerna nu då...

Ikväll ska jag göra ett nytt försök med exfoliering i mitt ansikte. är ju ledig till på måndag nu, så om det blir katastrof så hinner väl de värsta skadorna läka innan måndag. Förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad är exfoliering? Jag skulle bli vansinnig om den som byter av en inte dök upp, vilken stil :O

2010-08-14 @ 11:18:35
URL: http://tessan72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0