Världens gulligaste arbetskompisar

Bästa tisdagen någonsin igår! Skönt att ha semester så man kan ha skojigheter mitt på en blåtisdag!
Mina underbara arbetskompisar kom hit och vi satt och surrade och ljög om allt möjligt fram till midnatt! RIKTIGT kul var det! Har verkligen världens bästa/roligaste/gulligaste arbetskompisar... Och Anita var sig då lik. Vi har ju inte setts på flera år, men ändå känns det som det bara var igår... Hon har världens skönaste skratt :-) Mikke var snäll och åkte iväg till lekpark med småttingarna i en och en halv timme så vi åtminstone fick äta ifred! Tack kära! Han tänkte vara borta med dom så länge att dom skulle ha somnat i bilen på vägen hem, men han var tvungen att åka hem eftersom den ena hade skitit ner sig och avsaknaden av tvättlappar i bilen är ju stor en sån gång :-) Den andra blöjlösa killen hade kissat ner sig....

Festartanterna :-)















Jag hade så kul igår och vaknade imorse helt pigg och fräsch! Inte minsta spår av baksmälla! Helt underbart! Känner mig dessutom full av energi... Beror nog på allt skratt igår. Mikke är då riktigt imponerad av mina jobbisar! SÅ TREVLIGA!!!! Han tänker visst starta en grupp på facebook säger han. "Män som har fruar som jobbar åt frösunda och irriterar sig på deras arbetsavtal och löjliga lönesamtal"-typ... Ja, en sån grupp kommer nog att få en del medlemmar :-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

TACK!! Erika och Micke för en alldelens underbart trevlig kväll. Tack! för supergod mat (måste bara få receptet, och den goda drinken (Micke). Om det är som dom säger att ett gott skratt förlänger livet så kommer vi nog att bli väldigt, väldigt gamla efter den kvällen =) Stor kram på er! Sofie.

2010-08-04 @ 11:59:08
Postat av: Helena

Jag måste också tacka er båda för igår, verkligen trevligt. Jag har därimot sovit till nu(12:05). Om det beror på cykelturen, vinet eller att jag bara hade sovit 2 tim igår efter nattpasset vet jag inte...Men som sagt SUPERKUL ! Få se om Anita hittar hit till din blogg, hon fick ju tips och instruktioner.

2010-08-04 @ 12:17:46
Postat av: Maria

Ni ser ju ut att ha haft en underbar kväll! Ni ska veta att jag saknar er!!

2010-08-04 @ 13:41:11
URL: http://tikkatok.wordpress.com
Postat av: Erika

Tack ska NI ha! Så kul att träffas så här utanför jobbet nån gång. Tvivlar på att Anita hittar hit :-) Kan vara alldeles för avancerat. Känner ju fler som inte hittar hit...Trots många och utförliga instruktioner.



Kul att du hittat hit också Maria. Hoppas du har det bra i hemstaden? Ser att du också har en blogg. Nu kommer jag ju naturligtvis att måsta följa den också... kan ju inte låta bli sånt :-)

2010-08-04 @ 18:11:03
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Linda

De ser verkligen trevligt ut brudar! Men de kan väl inte vara annat i erat sällskap ;Pler Längtar oxå tills jag kan dricka lite vin.. Få se om jag hinner göra de innan sommaren är slut.. =)



Erika- Så fin altanen blev!! Verkligen super nice! Ni är verkligen duktiga!!! =)Snart kanske jag oxå kan sitta ute på en nybyggd altan och dricka lite vin en skön sommarkväll.. ;P



Saknar er!

2010-08-04 @ 21:01:27
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0