Måndag 2 augusti

Ännu en dag till ända... Tack och lov! Känns som att detta varit världens längsta dag. Vid 14-tiden kändes det som att det borde vara middagstid... Tiden har bara krupit fram. Varmt och svettigt och kvavt.. Inte är det väl så att jag börjar ledsna på värmen? Nä.. fy skäms! Så kan det ju inte vara!

Grejen är nog bara det att jag inte gjort nåt idag... dragit penseln på nåt fönster men inget mer. Är ju van att jobba som en dåre hela dagarna. Jobbet håller på att ta slut....? Jippi...äntligen...eller?

Imorgon kväll kommer Sofie, Helena och Anita hit. Ska bli riktigt skoj. Tyvärr så kunde inte Nina komma för hon är ju bara ute och ränner utanför stadens gränser hela semestern! Att hon inte håller sig hemma och målar och donar som en annan gör... Ska bli riktigt kul att träffa Anita igen. Har inte sett henne på flera år. Ja, det ska ju bli kul att träffa Sofie och Helena också. Var ju faktiskt en hel månad sen ju.. Dessutom läste jag på facebook att Helena fyller år idag. GRATTIS! Läste också något om att Helena gift sig..? Hmmm.. i sommar? När då? Visste inte att hon var ogift..? Om det stämmer att ni gift er i sommar så ETT STORT GRATTIS till er båda! Kommer ju att vilja höra allt om det imorgon :-)

Förra onsdagen for jag och Mikke ut och roade oss. Mötte upp med syster yster på station8. Hade hur roligt som helst! Träffade en massa bekanta och framför allt så träffade jag både RONNY och OLOF. Va? Tänk att träffa båda på en och samma kväll.... Det fick mig verkligen att längta tillbaka till alla personalfester vi haft förr i tiden. Så vansinnigt roligt vi hade varje gång... Ronnys bus och Anitas skratt gör ju att man aldrig kommer att glömma den tiden. Vill bara backa tiden och uppleva alla dom festerna igen :-)

Var tvungen att leta upp bilder från några av våra fester och bara minnas...  :-)








Ååååå.. så kul vi hade!

Nu kommer det ju inte gå så här livat till imorgon, men kul ska det bli att sitta och surra och skvallra och dricka öl.... eller vin, eller vad det nu blir :-)

Vi ses imorgon brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0