måste nog smygträna...

Glömde ju berätta om hur mina gäster tog sig hit igår. Helt klart värt att berättas om på bloggen. Helena kom cyklandes i sommarvärmen ända från Inner-eller-yttervik. Kommer aldrig ihåg vilken vik det är :-) men långt är det då! Minst en mil. Hur hurtigt är inte det då? Skulle aldrig komma på tanken att ta cykeln när jag ska så långväga... och absolut inte om jag satt på mig mascara och ska nånstans... Herregud alltså! Jag som varit så stolt över mina cykelturer till konsum haha... ska nog aldrig mer skryta om hur duktig jag är i det sammanhanget nå mer.

Sen berättar Anita att vadårå... Hon cyklade från Nyliden in till stan!!! Från stan skulle hon få skjuts hit till Ursviken. Va??? Men det är ju bara 2,5 mil, tyckte hon. Det är väl ingenting....?

Vilka ungdomar! Jag är faktiskt yngst i sammanhanget, men är nog den enda gamm-tanten i gänget! Jag skäms ju rent över min dåliga fysik. Måste nog smygträna lite...

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är 6,5 km från mig i Yttervik till er på Fyrvaktargatan enligt Hitta.se. Jag sa ju att det inte kändes så långt :)

2010-08-04 @ 12:11:54
Postat av: Helena

Det är bara 6,5 km mellan Yttervik-Ursviken. Inte så farligt.

2010-08-04 @ 12:21:42
Postat av: Helena

Det är bara 6,5 km mellan Yttervik-Ursviken. Inte så farligt.

2010-08-04 @ 12:21:43
Postat av: Helena

OOps, nåt liknande hände på en annan blogg...det är nån fördröjning. Så nu ska jag sluta tjata om min 6,5 km. He he he

2010-08-04 @ 12:25:04
Postat av: Erika

Ha ha.... ja, det var kul! Läser ju även jag den bloggen :-) Fortsätt du bara i din stil. Roar mig väldigt mycket!



Så det är YTTERvik. Ska försöka komma ihåg det nu.. Men 6,5 km är ju ändå långt...

2010-08-04 @ 14:17:24
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0