längtar efter min nya apparat-grej

Undrar om grannarna på takdropps läser min blogg? Det har då varit ljudlöst från deras håll idag. Skönt det då...

Jag är vansinnigt irriterad på tv-shop som aldrig skickar iväg det jag har beställt!!! Har skickat efter en sån där grej som tar bort hår på kroppen.. på benen.. bikinilinje.. armar..ansikte? Dessutom så fixar den i ett vips så man får fina mjuka släta babyfötter :-)

Det är nu två veckor sen jag beställde. Hade bestämt mig för att inte raka benen innan jag fick min nya apparat, men nu var jag ju tvungen att göra det ändå! Kan ju inte fara och jobba med flätlångt hår på benen! Herregud alltså! Ska ringa och skälla på dom om den inte kommer imorgon...

Lovar att berätta hur förträffligt vacker jag kommer att bli när jag gått igenom alla funktioner på min DERMA SETA, så var det den hette. Undrar om den inte tar bort gropar i låren också...? och torra fula armbågar och knän. "Exfolierar" huden gör den också. Vad nu det betyder, men det är säkert bra :-)

Kolla in här och bli avundsjuk...och våga inte påstå att jag är lättlurad... hmmm?

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Har du beställt den??!?! Jag bara suktar efter den, men allt annat jag köpt därifrån har varit SKIIIIT!!! Så jag har idogt inväntat att någon idiot i min närhet ska inhandla den och förtälja mig dess eventuella förträfflighet... eller oduglighet. Anade aldrig att denne någon skulle vara DU :)!

2010-08-09 @ 10:20:39
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Ja du. Tänk att jag skulle vara den idioten :-) Verkar dock redan vara blåst, för den har INTE KOMMIT IDAG HELLER!!!! Skitföretag! Ska skicka iväg ett arg mail åt dom nu och bara använda STORA bokstäver...

2010-08-09 @ 17:51:29
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: MammaMarie

Erika, ta't lugnt - tugga en Toy... eller nåt! Leveranstiden (när jag beställer i alla fall) är 3 veckor. Bara någon enstaka gång har det tagit svindlande 4-5 dagar. Så sitt still och vänta - eller måla en vägg, om int annat!!!

2010-08-09 @ 18:56:47
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0