Kallt..

Lika kallt idag. Ledig. Vad ska man då hitta på? Kommer då att bli en långpromenad i alla fall. Före semestern så var jag ute och gick med ungarna i stort sett alla dagar jag var ledig. Under min semester har det inte blivit en endaste promenad tror jag...

Känns som att jag håller på att bli sjuk... Lite så där värk i kroppen som när man har feber. Gillar det inte alls! Då sjunker ju min ork med 95%. Ska ta dubbla c-vitamin och en 1-grams Alvedon, innan barnen piggnar till alltför mycket och börjar kräva orimliga saker av mig...

Fick en bok med posten igår som jag beställt från adlibris. "Utan ett ord" av Linwood Barclay. Hoppas den är bra och hoppas jag finner ro och tid till att läsa den. Har nämligen beställt 4 böcker till. Dessa är alla av Koontz. Min favoritförfattare. Har läst ofantligt många böcker av honom. Superspännande! Men nu är ju semestern slut och jag kommer nog ha en massa tid att läsa. Om inte annat så på jobbet när jag jobbar natt. Är vansinnigt less på att sitta och glo på tv dessa nätter..

Igår kväll såg vi en film jag och min kära sambo. Grown ups... så HIMLA rolig! Rekommenderas! Bara bra skådisar och riktigt bra humor. Vi skrattade gott hela vägen till sängen...

Kommentarer
Postat av: mikke

hon fann både tid och ro att läsa den. Faktum är att hon snart läst ut den. Verkar vara en riktig kioskvältare. (vad det nu egentligen betyder)

2010-08-17 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0