Halleluja!

Ringde tv-shop om retur. Behövde bara skicka tillbaka självaste apparaten... Alla tillbehören med snurror och "slippapper" har jag kvar. Bestämde mig för att testa att gnida bort håret utan maskinen. WOW! Funkar ju hur bra som helst. Håret försvinner, men det bästa av allt är att huden är så otroligt mjuk. Nu snackar vi Ingelamjuk och mammamjuk! Mina torra raspiga vader är helt underbart mjuka. Förhårdnader på knän och armbågar är spårlöst försvunna! Och detta UTAN maskin. Fatta då vad bra det ska bli när jag får maskinen tillbaka!!!!

Har gjort båda vaderna och EN arm och hand. Min hand ser 10 år yngre ut :-) JIPPI! ÄNTLIGEN NÅGOT SOM FUNGERAR! Visserligen så är den handen nu några nyanser ljusare än den andra. Solbrännan slipas visst bort. Men det är ju värdsligt... finns ju solarium. VÄÄÄÄÄRT!

Nu längtar jag verkligen tills jag får tillbaka min apparatgrej, tänk att få slipa upp fötterna och hälarna... Dom grejerna ser riktigt raspiga och bra ut.... Säger bara det... KÖP EN! Du kommer inte att ångra dig!


Kommentarer
Postat av: mikke

hmmm, tror jag lämnar detta okommenterat, så har jag inte sagt mer än nödvändigt ;)

2010-08-11 @ 16:22:26
Postat av: MammaMarie

INGELAMJUK!!!! Men det är ju omöjligt?!!? Vill också ha! Fan också, nu har du skapat ett behov hos mig, som jag inte hade redan... jag bara aaavskyyyrrr sånt! Det betyder ju att man ska ut med pengar. Såna som man inte har alltså :(!

2010-08-11 @ 19:02:06
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Helena

Hm...Ingelamjuk säger ni? Tja det vore ju nåt de´...men Mikkes kommentar som ju inte är en kommentar gör ju att man blir lite fundersam. Frågor jag ställer mig; Var det verkligen vaderna som var torra o raspiga, inte hälarna??? Hur mjuk är egentligen Ingela??? Är den ena handen verkligen 10 år yngre än den andra???

2010-08-11 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0