2 dagar kvar av semestern..

Igår regnade det precis hela dagen. Blev en innedag. Ovanligt, men ganska så skönt. Vi for en sväng till biblioteket och lånade böcker till barnen. Är fasligt less på att läsa samma böcker hela tiden... Alva har en speciell bok som ska läsas hela tiden. Jag kan blunda och läsa den korrekt, ord för ord.. har nog läst den minst 100 gånger... blä. Hoppas hon får en ny favorit..

Idag blir det att fara till Boliden. Grillfest och övernattning i flickrummet :-) HELA  stora fyrvaktargatanfamiljen! Hoppas på bra väder bara, annars så blir det grillning nån annan dag.

Börjar få jobbångest... Har mitt första arbetspass på lördag. semestern är slut för detta året. Såååå tråkigt! Fast jag har ju fått ganska mycket gjort under denna ledighet och vädret har varit bra. Många roliga fester har det varit också. Ska inte klaga med andra ord!

Måste ju säga att det känns som hösten är här.. Bara 15 grader ute nu på morgonen och lite halvstormigt. Undras hur det blir med grillfest ikväll? Men prognoserna säger ju fint väder, så vi får väl se... Nu ska jag ta tag i lite inneaktiviteter.. hänga tvätt och plocka lite grann. Ska bort med tejp från ett fönster jag målat. Besvärligt värre, eftersom jag inte använde fönstertejp. Den sitter där den sitter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0