Valborg

Jaha.. så var det fredag igen. Sovit till närmare tolv idag. Inte så farligt länge med tanke på att jag la mig vid halv nio. Känner mig helt groggy..


Alva verkar då vara piggare idag och feberfri. Tack och lov. Just nu sover hon och Viggo leker med sina bilar. Mikke for iväg på sin ärenderunda. Hans tur att storhandla! På tiden eftersom all MAT stod på hans lista. När jag var och storhandlade så köpte jag allt annat än mat. Blöjor, toapapper shampon och allt som ska in i skafferiet och tvättstugan. Börjar eka tomt i kylen nu.


Idag är det Valborgsmässoafton. Borde ju bli grillat till middag då, men som vädret ser ut så blir det nog inte det. DET SNÖAR OCH SLASKAR! Fy så trist! Det jobbigaste med denna dag är att min 16-åring sa att han nog ska till stan ikväll. VARFÖÖÖR?? Det innebär alltså en kväll fylld av oro och stress. Trodde ju att jag äntligen skulle få slappna av ikväll efter all sjukdom vi haft i huset. Synd också att det är en fredag. Min tröttaste dag! Men det är ju bara att hålla sig vaken och invänta gossen..


När mikke kommer hem ska jag fara och inhandla lite färg så jag kan sätta igång med lite målning här och där. Det kan ju hjälpa mig att hålla mig vaken ikväll om inte annat..


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Jag har utsett dig till Beautiful Blogger Award! Kom och hämta det hos mig....

2010-04-30 @ 14:41:29
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0