SOL :-)

Så härligt väder!

Äntligen är våren här. Har varit ute med ungarna hela dagen. Så ljuvligt underbart... Skottade fram gungställningen på baksidan av huset. Inte det lättaste, men Alva blev helt galet lycklig så det var värt allt slit. Att hon sen blev hysterisk när mamma var less och ville gå in är ju en annan femma...


Nu sover i alla fall mammas lilla docka och jag och Viggo sitter ute och solar. Han leker med bilar och plaskar i vattenpölar så jag kan bara sitta här med min kaffekopp och njuta :-) Ååå, vad jag längtar till sommaren nu!


Ikväll ska mikke sätta fast handtagen på skåpen. Hoppas det blir bra. Vi gjorde ett försök igår, men jag kunde inte bestämma mig för hur jag ville ha handtagen.. vilket resulterade i onödiga hål och att jag fick ta fram spackelspaden igen. TROR att jag bestämt mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0