Så var helgen slut...

Fast jag har ju inte haft någon helg så det spelar ju ingen roll. Har ju jobbat. Ser fram emot tisdag när jag äntligen är ledig. Fast jag ser även fram emot morgondagen när vi ska iväg till en jobbarkompis och äta lunch. Helena har bjudit oss som jobbar imorgon, hem till sig. Ska bli kul! Dels att få komma hem till henne och se hur hon bor och dels för att slippa de sedvanliga måndagsaktiviteterna på jobbet. Trevligt!

Ikväll har jag varit riktigt duktig. For på ica maxi och storhandlade och sen har jag skurat upp golven i huset! Hemska saker hur det såg ut... Är så less på leran vi drar in. Men nu är det rent i alla fall och det luktar riktigt gott! Inhandlat både nytt skurmedel och ny skurkäpp. Den förra gick sönder för ett tag sen, det bara sprutade kulor och fjädrar ur den just när jag var inne i ett städil. Så typiskt! 


Känner mig riktigt trött. Blir ju så när man stiger upp före alla andra i hela världen. Orkar inte ens tänka ut något att skriva om. Ska kolla igenom några bloggar och sen lägga mig och sova. Måste ju kolla in mina gravida jobbarkompisars bloggar. Dom ska föda vilken dag som helst. Väntar bara på att få läsa att dom åkt in. HOPPAS DOM INTE GLÖMMER SKRIVA DET PÅ SINA BLOGGAR! Jag vill ju veta :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0