Måste få gnälla lite..

Vaknade i morse med en massa energi. Hade planerat fönsterputs och byte av gardiner i tv-rummet. Lite sugen på att huset skulle dofta ajax och såpa också... Men all energi bara försvann. Alva har 39 graders feber och är jättesuperextragnällig! Hostig och snorig också. Känns som att det är något hela tiden. Precis all energi har försvunnit! Vill helst bara lägga mig i soffan och sova...


Har ju en obstinat tonåring också som vägrar stiga upp och fara till skolan. Blir så trött av att tjata. Sov då! Sov bort livet! Orkar inte tjata mer idag känner jag. Ger upp!


Så... känns lite bättre när jag fick sätta mig ner och gnälla lite. Kanske ska ta ner gardinerna från fönstret ändå.. Göra lite snyggt innan jag får främmande. Mamma och pappa kommer nog förbi i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0