lång dag

Idag har tiden stått stilla. Längsta dagen någonsin! Halv fyra har vi tid hos doktorn. Har som bara suttit och väntat in tiden.. Alva är lite piggare, men forfarande så varken äter eller dricker hon något. Jag packade nyss ihop barnen och for och handlade en massa godis och chips, så just nu sitter båda två och knaprar karameller. Bättre än inget tänkte jag. Kanske får igen aptiten av alla sötsaker? Man kan ju alltid hoppas...


Har en köttgryta puttrandes på spisen. Luktar gott.. Hoppas barnen är lika hungriga som jag när vi kommer hem från vårdcentralen. Jag ska bara äta och sen genast gå och lägga mig så jag får sova några timmar innan nattskiftet börjar.


Finns inget värre än att sitta och vänta :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0