Jag är SÅ duktig!

Jobbar som en besatt! Varje ledig sekund står jag med penseln i handen :-)


Steg upp kl sex, och halv sju hade jag hunnit med ett fönster :-) Måste ju va nåt fel på mig? Blir sån himla skillnad! Fattar inte varför vi inte målat fönster tidigare? Längtar sååå tills det blir klart.


Har även hunnit med att köra runt till ALLA färgaffärer i stan, helt i onödan förstås. Alla hade stängt till på tisdag. Blir så sur. Fattar dom inte att det är såna här helger folk vill måla om....? Eller är det kanske bara jag?


Fick en massa extra målningstid då jag inte behöver komma till jobbet förrän fyra. Hon jag jobbar hos skulle visst hem till familjen och fira påsk. Det passade ju mig ganska perfekt! Har hunnit riktigt mycket. Får se om det blir sista varvet ikväll när jag kommer hem från jobbet...


Kör med kritvitt. Håller med dig Helena om att det blir "krispigare". Problemet är ju bara att allt annat som man tyckte var vitt helt plötsligt ser gult ut. Men men... bara att måla det också då!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Du är ju helt exempellös! Att du bara pallar. Det är klart att folk passar på o gör fint hemma denna långhelg - men normala människor PLANERAR ju i förväg sina lediga dagar, så de har handlat hem färg o annat innan affärer stängde.



Det är bland annat DET som kallas för "strategi"....

2010-04-03 @ 23:30:33
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0