Hem ljuva hem

Trodde jag skulle mötas av springande barnfötter och ljuva barnskratt när jag kom hem. Men icket! ALLA I HUSET LIGGER OCH SOVER!!!  VA???

Vad är det frågan om? Klockan är kvart i åtta och barnen ligger och snarkar. Har nog aldrig hänt så länge jag kan minnas. Måste ju bero på att JAG inte ligger i sängen med dom! Det är alltså MITT FEL att dom vaknar så tidigt varje morgon? Och jag som skyllt på katterna...


Detta innebär ju att jag inte kan krypa ner under täcket och sova än. Måste snällt sitta här i tystnaden och vänta tills dom stiger upp. Dom ligger ju i min säng :-(


suck...


Hmm.. Ska nog sätta igång med lite hostande och kraxande vid åtta.. Då måste dom väl ändå ha sovit tillräckligt? Eller är jag ond då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0