Fredag

Fredagar känns rätt meningslösa för mig måste jag säga. Sover ju halva dagen och resten av dagen går jag bara omkring och är trött.. inge kul alls.


Har redan satt på mig pyjamas och skulle helst vilja gå och lägga mig. Hur roligt sällskap är man då en fredagkväll? Har förresten ändrat ståndpunkt om filmen "The girl next door". Ångrar nu att jag såg den! Kan inte sluta tänka på den flickan och hennes stackars syster... Kommer säkert inte att kunna somna. Åååå, va jobbigt! Att jag aldrig lär mig. Tog ju flera dagar att komma över filmen "soraja M" som jag såg för ett tag sen.


Berätta inte för mig om någon hemsk verklighetsbaserad film! Vet att jag inte kan motstå frestelsen att se den, så därför vill jag inte veta att den finns..


Nästa torsdagnatt ska jag bara se på komedier! Helt säkert! Nu ska jag.. ja vad? Gå och sätta mig i soffan och titta på tv. Kommer troligtvis att somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0