Elände.. och Lycka

Jaha.. då var det dags igen!

Viggo ligger i soffan och kräks titt som tätt. Stackarn mår jättedåligt. Han blev nog smittad i torsdags när vi var i Boliden. Pappa mådde inte så bra då och det visade sig att det var magsjuka. Både mamma och pappa har varit sjuka i flera dagar. Jag som var så glad att vi hade klarat oss.. Tycker ju att det är konstigt att det tog så lång tid ändå? Brukar man inte bli sjuk direkt man blivit smittad? Fast jag har för mig att det tog ett tag för mor och far att bli sjuka också. Dom hade varit och hälsat på barnbarnsbarn som haft magsjuka. Ve och elände!!!!


Mikke måste alltså komma hem och VABa halvdag, för jag börjar ju jobba kl två. Det blir kostsamt när barnen är sjuka. Särskilt när det händer varje månad :-(


I förrgår kom en kär vän förbi som jag inte träffat på ett tag. Trevligt! Hon hade en liten begynnande kula på magen! Så himla roligt! Hon väntar sitt första barn trots att hon är 37 år, så det är ju verkligen på tiden! Jag är så himla glad för hennes skull och jag hoppas att allt ska gå bra för henne. Ska hålla tummarna fram till oktober när det är beräknad nedkomst. Ska även hålla tårna, eftersom det inte gick så bra för henne när hon väntade barn för ca 12 år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0