Dagens svåra val: svettas eller frysa?

Upp med tuppen även idag..


Idag blir det nog inte mycket sova innan jag ska fara och jobba natt. Vi har personalmöte klockan 14.30 och jag tror nog inte att det bara tar två timmar som dom utlovat. Sen ska jag hem och äta middag och sen varva ner så jag kan somna. Brukar inte inte vara lätt att varva ner just när man kommer från ett möte.. Hoppas i alla fall att jag lyckas somna en timme i alla fall. Annars blir det riktigt jobbigt att hålla sig vaken hela natten.


Gammal gumma som jag är så måste jag ju säga något om vädret.. Verkar som att det blir varmare idag. Faktiskt hela +0,7 grader nu på morgonen. Solen skymtas också.. Wow..(ironiskt!) blir nog en utedag idag också! VAR ÄR VÄRMEN SOM SKA SMÄLTA BORT ALL SNÖ??? Längtar sååå mycket efter sommaren nu! Helt omöjligt att klä sig nu ju. Alltid har man fel kläder. Antingen så får man frysa ihjäl eller svettas ihjäl. Bara att välja. Undrar vilket felval jag ska göra idag då? Tror jag väljer att svettas idag.. Ja, det blir nog bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0